מדריך-ylimit

Ylimit – מדריך התקנה

קודם כל - הסברים

השימוש באפליקציית ylimit נעשה באמצעות שתי אפליקציות.
אפליקציה אחת מותקנת במכשיר הסמארטפון של ההורים, והשניה מותקנת על המכשיר של הילד (כמובן ניתן להתקין לכל ילד אפליקציה על המכשיר הסלולרי שלו)

הורדה והתקנה על מכשיר ההורה

את אפליקציית Ylimit ניתן להוריד מחנות האפליקציות של Google על ידי חיפוש פשוט – Ylimit, או על ידי לחיצה על הקישור הזה:

לאחר התקנת האפליקציה, תתבקשו לבצע רישום כפי שניתן לראות בתמונה:

במידה וזו הפעם הראשונה שאתם מתקינים את האפליקציה, בחרו באפשרות “משתמש חדש” ומיד תקבלו הודעת סמס עם סיסמא. כדי שהאפליקציה תוכל לקלוט את הסיסמא בצורה אוטומטית, היא תבקש מכם גישה לקריאת הודעות סמס.
כך זה נראה:

במידה וכבר יצרתם משתמש בעבר (כבר התקנתם את האפליקציה בעבר), בחרו באפשרות “משתמש קיים”, והכניסו את כתובת המייל שנרשמתם איתה בעבר את הסיסמא שהאפליקציה דורשת מכם להכניס כעת, תקבלו במייל.

בסוף התהליך האפליקציה תיקח אתכם למסך הראשי- “YLimit לוח בקרה”  כפי שניתן לראות בתמונה:

סיימתם להתקין את האפליקציה על מכשיר ההורה- כעת מתקינים על מכשיר הילד.

הוספת ילד

בכדי להוסיף ילד יש לבחור באפשרות “משתמשים”, כפי הנראה בתמונה:

כעת ניתן להכניס את פרטי הילד.
במידה ואין לילד מספר טלפון (SIM) ניתן להוסיף אותו ע”י הכנסת כתובת מייל.
תמונה:

לאחר הכנסת הפרטים, האפליקציה תיקח אתכם למסך “YLimit משתמשים” שהוא המסך הכללי של כל הילדים שצירפתם לאפליקצייית הניהול.

במידה וברצונכם להוסיף ילדים נוספים, לחצו על ה”פלוס הכתום“.
תמונה:

קישור הילדים לאפליקציית ההורה

לאחר שסיימתם להוסיף את כל הילדים  במכשיר ההורה, יהיה עליכם “לקשר” בין מכשיר ההורה למכשירי הילדים. בחרו באפשרות “קשר עכשיו”.
תמונה:

מה שיקרה עכשיו זה שאוטומטית תישלח הודעת סמס למכשיר של ילדיכם, ובהודעה קישור להורדת האפליקציה של הילד. עליכם ללחוץ על הקישור שבהודעה במכשיר של ילדיכם ולהוריד את האפליקציה למכשיר ילדיכם.
במידה ואחרי זמן מה ולא התקבלה הודעה במכשיר של הילד ניתן להוריד את אפליקציית הילד ישירות מ- Google Play ולהתקין.

בינתיים, במכשיר של ההורה, יופיע המסך הבא:

אחרי שתלחצו על “הבנתי” במכשיר ההורה, יופיע מסך עם קוד לסריקה, נחזור אליו בהמשך.

בתהליך ההתקנה של האפליקציה במכשיר הילד, יש לאשר מספר הרשאות.
כך זה יראה:

לאחר אישור כל ההרשאות וסיום התקנת האפליקציה על מכשירו של הילד, יופיע במכשיר הילד מסך סורק קוד.
יש לסרוק באמצעות המכשיר של הילד את הקוד המופיע במכשיר ההורה. (זוכרים?).

במידה והסריקה לא הצליחה מסיבה כלשהי, ניתן להזין את הקוד בצורה ידנית (הקוד מופיע מתחת ל- QR קוד במכשיר ההורה).

אחרי “החיבור” של המכשירים ניתן להתחיל להשתמש בכל הפונקציות של Ylimit.

לשאלות ניתן לפנות לתמיכה של Ylimit במייל Support@ylimitapp.com

לכל מידע נוסף בנוגע למאמר זה, או למאמרים אחרים תמיד תוכלו לפנות אלינו:
בטלפון- 058-673-7314
במייל - moked@moked.org.il
"מוקד אור"

יש לכם שאלה?

כתבו לנו ונחזור אליכם!

דילוג לתוכן